Světová a česká literatura od starověku po 18. století
Světová a česká literatura 19. století
Světové a české drama 19. - 21. století
Světová literatura 20. - 21. století
Česká literatura 1. poloviny 20. století
Česká literatura 2. poloviny 20. a 21. století
Název DUM (VM) | Forma DUMu (VM) v originále |
Odkaz na DUM (VM): |
---|---|---|
I. Interpretace textu a úkoly /starověk, antika | ||
Literatura starověku a antiky - struktura maturitního okruhu a úkoly |
P - PP | VY_32_INOVACE_CJL1.1.01a |
Literatura starověku a antiky - struktura maturitního okruhu a úkoly |
PL - W | VY_32_INOVACE_CJL1.1.01b |
Epos o Gilgamešovi | PL - W | VY_32_INOVACE_CJL1.1.02 |
Homér - Odysseia | PL - W | VY_32_INOVACE_CJL1.1.03 |
Publius Ovidius Naso - Umění milovat | PL - W | VY_32_INOVACE_CJL1.1.04 |
Literatura starověku a antiky - test | OT - PP | VY_32_INOVACE_CJL1.1.05a |
Literatura starověku a antiky - test | OT - W | VY_32_INOVACE_CJL1.1.05b |
Středověká literatura - struktura maturitního okruhu a úkoly |
P - PP | VY_32_INOVACE_CJL1.1.06a |
Středověká literatura - struktura maturitního okruhu a úkoly | PL - W | VY_32_INOVACE_CJL1.1.06b |
II. Interpretace textu a úkoly/středověk | ||
Dalimilova kronika | PL - W | VY_32_INOVACE_CJL1.1.07 |
Jan Hus - Knížky o svatokupectví | PL - W | VY_32_INOVACE_CJL1.1.08 |
Kosmas - Kronika česká | PL - W | VY_32_INOVACE_CJL1.1.09 |
Mastičkář | PL - W | VY_32_INOVACE_CJL1.1.10 |
Středověká literatura - test | OT - PP | VY_32_INOVACE_CJL1.1.11a |
III. Středověká literatura - test | OT - W | VY_32_INOVACE_CJL1.1.11b |
Literatura renesance, baroka a klasicismu - struktura maturitního okruhu a úkoly | P - PP | VY_32_INOVACE_CJL1.1.12a |
Literatura renesance, baroka a klasicismu - struktura maturitního okruhu a úkoly | PL - W | VY_32_INOVACE_CJL1.1.12b |
III. Interpretace textu a úkoly /renesance, baroko, klasicismus | ||
Giovanni Boccaccio - Dekameron | PL - W | VY_32_INOVACE_CJL1.1.13 |
Francesco Petrarca - Sonety Lauře | PL - W | VY_32_INOVACE_CJL1.1.14 |
François Villon - Závěť | PL - W | VY_32_INOVACE_CJL1.1.15 |
William Shakespeare - Romeo a Julie | PL - W | VY_32_INOVACE_CJL1.1.16 |
William Shakespeare - Zkrocení zlé ženy | PL - W | VY_32_INOVACE_CJL1.1.17 |
Daniel Defoe - Robinson Crusoe | PL - W | VY_32_INOVACE_CJL1.1.18 |
Moliére - Lakomec | PL - W | VY_32_INOVACE_CJL1.1.19 |
Literatura renesance, baroka a klasicismu - test | OT - PP | VY_32_INOVACE_CJL1.1.20a |
Literatura renesance, baroka a klasicismu - test | OT - W | VY_32_INOVACE_CJL1.1.20b |
Vysvětlivky:
DUM digitální učební materiál
VM vzdělávací materiál
P – PP prezentace v POWERPOINTu
PL – W pracovní list ve WORDu
OT – PP ověřovací test v POWERPOINTu
OT – W ověřovací test ve WORDu
Název DUM (VM) | Forma DUMu(VM) v originále |
Odkaz na DUM (VM): |
---|---|---|
I. Interpretace textu a úkoly/ světová a česká literatura 19. století | ||
Světová a česká literatura 19. století - struktura maturitního okruhu a úkoly | P - PP | VY_32_INOVACE_CJL1.2.01a |
Světová a česká literatura 19. století - struktura maturitního okruhu a úkoly | PL - W | VY_32_INOVACE_CJL1.2.01b |
Alexandr Sergejevič Puškin - Evžen Oněgin | PL - W | VY_32_INOVACE_CJL1.2.02 |
Viktor Hugo - Chrám Matky Boží v Paříži | PL - W | VY_32_INOVACE_CJL1.2.03 |
Honoré de Balzac - Otec Goriot | PL - W | VY_32_INOVACE_CJL1.2.04 |
Charles Dickens - Oliver Twist | PL - W | VY_32_INOVACE_CJL1.2.05 |
Gustav Flaubert - Paní Bovaryová | PL - W | VY_32_INOVACE_CJL1.2.06 |
Mark Twain - Dobrodružství Huckleberryho Finna | PL - W | VY_32_INOVACE_CJL1.2.07 |
Stendhal - Červený a černý | PL - W | VY_32_INOVACE_CJL1.2.08 |
E´mil Zola - Nana | PL - W | VY_32_INOVACE_CJL1.2.09 |
Karel Havlíček Borovský - Král Lávra | PL - W | VY_32_INOVACE_CJL1.2.10 |
Karel Jaromír Erben - Kytice | PL - W | VY_32_INOVACE_CJL1.2.11 |
Karel Hynek Mácha - Máj | PL - W | VY_32_INOVACE_CJL1.2.12 |
Jan Neruda - Balady a romance | PL - W | VY_32_INOVACE_CJL1.2.13 |
Jakub Arbes - Svatý Xaverius | PL - W | VY_32_INOVACE_CJL1.2.14 |
Svatopluk Čech - Nový epochální výlet pana Broučka, tentokráte do XV. Století | PL - W | VY_32_INOVACE_CJL1.2.15 |
Alois Jirásek - Staré pověsti české | PL - W | VY_32_INOVACE_CJL1.2.16 |
Vilém Mrštík - Pohádka máje | PL - W | VY_32_INOVACE_CJL1.2.17 |
Jan Neruda - Povídky malostranské | PL - W | VY_32_INOVACE_CJL1.2.18 |
Božena Němcová - Babička | PL - W | VY_32_INOVACE_CJL1.2.19 |
Světová a česká literatura 19. století - test | OT - PP | VY_32_INOVACE_CJL1.2.20a |
Světová a česká literatura 19. století - test | OT - W | VY_32_INOVACE_CJL1.2.20b |
Vysvětlivky:
DUM digitální učební materiál
VM vzdělávací materiál
P – PP prezentace v POWERPOINTu
PL – W pracovní list ve WORDu
OT – PP ověřovací test v POWERPOINTu
OT – W ověřovací test ve WORDu
Název DUM (VM) | Forma DUMu(VM) v originále |
Odkaz na DUM (VM): |
---|---|---|
I. Interpretace textu a úkoly/ světové a české drama 19. - 21. století | ||
Světové a české drama 19. - 21. století - struktura maturitního okruhu a úkoly | PL - PP | VY_32_INOVACE_CJL1.3.01a |
Světové a české drama 19. - 21. století - struktura maturitního okruhu a úkoly | PL - W | VY_32_INOVACE_CJL1.3.01b |
Samuel Beckett - Čekání na Godota | PL - W | VY_32_INOVACE_CJL1.3.02 |
Bertolt Brecht - Matka Kuráž a její děti | PL - W | VY_32_INOVACE_CJL1.3.03 |
Anton Pavlovič Čechov - Višňový sad | PL - W | VY_32_INOVACE_CJL1.3.04 |
Nikolaj Vasiljevič Gogol - Revizor | PL - W | VY_32_INOVACE_CJL1.3.05 |
George Bernard Shaw - Pygmalion | PL - W | VY_32_INOVACE_CJL1.3.06 |
Oskar Wilde - Jak je důležité míti Filipa | PL - W | VY_32_INOVACE_CJL1.3.07 |
Ladislav Stroupežnický - Naši furianti | PL - W | VY_32_INOVACE_CJL1.3.08 |
Josef Kajetán Tyl - Strakonický dudák | PL - W | VY_32_INOVACE_CJL1.3.09 |
Josef Kajetán Tyl - Tvrdohlavá žena | PL - W | VY_32_INOVACE_CJL1.3.10 |
Jaroslav Vrchlický - Noc na Karlštejně | PL - W | VY_32_INOVACE_CJL1.3.11 |
Alois a Vilém Mrštíkové - Maryša | PL - W | VY_32_INOVACE_CJL1.3.12 |
Vítězslav Nezval - Manon Lescaut | PL - W | VY_32_INOVACE_CJL1.3.13 |
Josef a Karel Čapkové - Ze života hmyzu | PL - W | VY_32_INOVACE_CJL1.3.14 |
Karel Čapek – RUR | PL - W | VY_32_INOVACE_CJL1.3.15 |
Karel Čapek - Bílá nemoc | PL - W | VY_32_INOVACE_CJL1.3.16 |
Jiří Voskovec, Jan Werich - Osel a stín | PL - W | VY_32_INOVACE_CJL1.3.17 |
Václav Havel - Zahradní slavnost | PL - W | VY_32_INOVACE_CJL1.3.18 |
Václav Havel - Audience | PL - W | VY_32_INOVACE_CJL1.3.19 |
Světové a české drama 19. - 21. století - test | OT - PP | VY_32_INOVACE_CJL1.3.20a |
Světové a české drama 19. - 21. století - test | OT - W | VY_32_INOVACE_CJL1.3.20b |
Vysvětlivky:
DUM digitální učební materiál
VM vzdělávací materiál
P – PP prezentace v POWERPOINTu
PL – W pracovní list ve WORDu
OT – PP ověřovací test v POWERPOINTu
OT – W ověřovací test ve WORDu
Název DUM (VM) | Forma DUMu(VM) v originále |
Odkaz na DUM (VM): |
---|---|---|
I. Interpretace textu a úkoly/ světová literatura 20. a 21. století | ||
Světová literatura 20. a 21. století - struktura maturitního okruhu a úkoly | P - PP | VY_32_INOVACE_CJL2.1.01a |
Světová literatura 20. a 21. století - struktura maturitního okruhu a úkoly | PL - W | VY_32_INOVACE_CJL2.1.01b |
Allen Ginsberg - Kvílení | PL - W | VY_32_INOVACE_CJL2.1.02 |
Jacques Prévert - Slova | PL - W | VY_32_INOVACE_CJL2.1.03 |
Vladimír Vysockij /přeložila Jana Moravcová | PL - W | VY_32_INOVACE_CJL2.1.04 |
Albert Camus - Cizinec | PL - W | VY_32_INOVACE_CJL2.1.05 |
Arthur Charles Clarke - 2001: Vesmírná odysea | PL - W | VY_32_INOVACE_CJL2.1.06 |
Joseph Heller - Hlava XXII | PL - W | VY_32_INOVACE_CJL2.1.07 |
Ernest Hemingway - Komu zvoní hrana | PL - W | VY_32_INOVACE_CJL2.1.08 |
John Updike - Králíku, utíkej! | PL - W | VY_32_INOVACE_CJL2.1.09 |
Ernest Hemingway - Stařec a moře | PL - W | VY_32_INOVACE_CJL2.1.10 |
Ken Elton Kesey - Vyhoďme ho z kola ven | PL - W | VY_32_INOVACE_CJL2.1.11 |
Alberto Moravia - Horalka | PL - W | VY_32_INOVACE_CJL2.1.12 |
George Orwell - Farma zvířat | PL - W | VY_32_INOVACE_CJL2.1.13 |
George Orwell - 1984 | PL - W | VY_32_INOVACE_CJL2.1.14 |
Erich Maria Remarque - Na západní frontě klid | PL - W | VY_32_INOVACE_CJL2.1.15 |
Erich Maria Remarque - Tři kamarádi | PL - W | VY_32_INOVACE_CJL2.1.16 |
Romain Rolland - Petr a Lucie | PL - W | VY_32_INOVACE_CJL2.1.17 |
John Ronald Reuel Tolkien - Hobit aneb Cesta tam a zase zpátky | PL - W | VY_32_INOVACE_CJL2.1.18 |
John Ronald Reuel Tolkien - Pán prstenů. I. Společenstvo Prstenu | PL - W | VY_32_INOVACE_CJL2.1.19 |
Světová literatura 20. a 21. století - test | OT - PP | VY_32_INOVACE_CJL2.1.20a |
Světová literatura 20. a 21. století - test | OT - W | VY_32_INOVACE_CJL2.1.20b |
Vysvětlivky:
DUM digitální učební materiál
VM vzdělávací materiál
P – PP prezentace v POWERPOINTu
PL – W pracovní list ve WORDu
OT – PP ověřovací test v POWERPOINTu
OT – W ověřovací test ve WORDu
Název DUM (VM) | Forma DUMu(VM) v originále |
Odkaz na DUM (VM): |
---|---|---|
I. Interpretace textu a úkoly/ Česká literatura 1. poloviny 20. století | ||
Česká literatura 1. poloviny 20. století - struktura maturitního okruhu a úkoly | P - PP | VY_32_INOVACE_CJL2.2.01a |
Česká literatura 1. poloviny 20. století - struktura maturitního okruhu a úkoly | PL - W | VY_32_INOVACE_CJL2.2.01b |
Petr Bezruč - Slezské písně | PL - W | VY_32_INOVACE_CJL2.2.02 |
Jiří Wolker - Těžká hodina | PL - W | VY_32_INOVACE_CJL2.2.03 |
Vítězslav Nezval - Edison | PL - W | VY_32_INOVACE_CJL2.2.04 |
Eduard Bass - Cirkus Humberto | PL - W | VY_32_INOVACE_CJL2.2.05 |
Karel Čapek - Anglické listy | PL - W | VY_32_INOVACE_CJL2.2.06 |
Karel Čapek - Povídky z jedné a druhé kapsy | PL - W | VY_32_INOVACE_CJL2.2.07 |
Karel Čapek - Továrna na absolutno | PL - W | VY_32_INOVACE_CJL2.2.08 |
Karel Čapek - Válka s mloky | PL - W | VY_32_INOVACE_CJL2.2.09 |
Jaroslav Durych - Sedmikráska | PL - W | VY_32_INOVACE_CJL2.2.10 |
Viktor Dyk - Krysař | PL - W | VY_32_INOVACE_CJL2.2.11 |
Jaroslav Hašek – Osudy dobrého vojáka Švejka za světové války | PL - W | VY_32_INOVACE_CJL2.2.12 |
Jaroslav Havlíček - Neviditelný | PL - W | VY_32_INOVACE_CJL2.2.13 |
Franz Kafka - Proměna | PL - W | VY_32_INOVACE_CJL2.2.14 |
Ivan Olbracht - Biblické příběhy | PL - W | VY_32_INOVACE_CJL2.2.15 |
Ivan Olbracht - Nikola Šuhaj loupežník | PL - W | VY_32_INOVACE_CJL2.2.16 |
Karel Poláček - Bylo nás pět | PL - W | VY_32_INOVACE_CJL2.2.17 |
Vladislav Vančura - Markéta Lazarová | PL - W | VY_32_INOVACE_CJL2.2.18 |
Vladislav Vančura - Rozmarné léto | PL - W | VY_32_INOVACE_CJL2.2.19 |
Česká literatura 1. poloviny 20. století - test | OT - PP | VY_32_INOVACE_CJL2.2.20a |
Česká literatura 1. poloviny 20. století - test | OT - W | VY_32_INOVACE_CJL2.2.20b |
Vysvětlivky:
DUM digitální učební materiál
VM vzdělávací materiál
P – PP prezentace v POWERPOINTu
PL – W pracovní list ve WORDu
OT – PP ověřovací test v POWERPOINTu
OT – W ověřovací test ve WORDu
Název DUM (VM) | Forma DUMu(VM) v originále |
Odkaz na DUM (VM): |
---|---|---|
I. Interpretace textu a úkoly/ Česká literatura 2. poloviny 20. a 21. st. | ||
Česká literatura 2. poloviny 20. a 21. století - struktura maturitního okruhu a úkoly | P - PP | VY_32_INOVACE_CJL2.3.01a |
Česká literatura 2. poloviny 20. a 21. století - struktura maturitního okruhu a úkoly | PL - W | VY_32_INOVACE_CJL2.3.01b |
František Hrubín - Proměna | PL - W | VY_32_INOVACE_CJL2.3.02 |
Jaroslav Seifert - Maminka | PL - W | VY_32_INOVACE_CJL2.3.03 |
Jáchym Topol - Miluju tě k zbláznění | PL - W | VY_32_INOVACE_CJL2.3.04 |
Bohumil Hrabal - Obsluhoval jsem a. krále | PL - W | VY_32_INOVACE_CJL2.3.05 |
Bohumil Hrabal - Ostře sledované vlaky | PL - W | VY_32_INOVACE_CJL2.3.06 |
Ivan Klíma - Má veselá jitra | PL - W | VY_32_INOVACE_CJL2.3.07 |
Pavel Kohout - Katyně | PL - W | VY_32_INOVACE_CJL2.3.08 |
Milan Kundera - Nesnesitelná lehkost bytí | PL - W | VY_32_INOVACE_CJL2.3.09 |
Milan Kundera - Směšné lásky | PL - W | VY_32_INOVACE_CJL2.3.10 |
Arnošt Lustig - Modlitba pro Kateřinu Horowitzovou | PL - W | VY_32_INOVACE_CJL2.3.11 |
Ota Pavel - Smrt krásných srnců | PL - W | VY_32_INOVACE_CJL2.3.12 |
Vladimír Páral - Mladý muž a bílá velryba | PL - W | VY_32_INOVACE_CJL2.3.13 |
Vladimír Páral - Soukromá vichřice | PL - W | VY_32_INOVACE_CJL2.3.14 |
Josef Škvorecký - Zbabělci | PL - W | VY_32_INOVACE_CJL2.3.15 |
Michal Viewegh- Báječná léta pod psa | PL - W | VY_32_INOVACE_CJL2.3.16 |
Michal Viewegh - Román pro ženy | PL - W | VY_32_INOVACE_CJL2.3.17 |
Michal Viewegh - Účastníci zájezdu | PL - W | VY_32_INOVACE_CJL2.3.18 |
Michal Viewegh - Výchova dívek v Čechách | PL - W | VY_32_INOVACE_CJL2.3.19 |
Česká literatura 2. poloviny 20. a 21. století - test | OT - PP | VY_32_INOVACE_CJL2.3.20a |
Česká literatura 2. poloviny 20. a 21. století - test | OT - W | VY_32_INOVACE_CJL2.3.20b |
Vysvětlivky:
DUM digitální učební materiál
VM vzdělávací materiál
P – PP prezentace v POWERPOINTu
PL – W pracovní list ve WORDu
OT – PP ověřovací test v POWERPOINTu
OT – W ověřovací test ve WORDu
Adresa
Vejprnická 56, 318 00 Plzeň
Tel.: 378 605 711
E-mail: posta@sgpilsen.cz
© 2024 Sportovní gymnázium Plzeň, posta@sgpilsen.cz